kärleken för dig vissnar aldrig.

Jag kommer aldrig glömma dagen då det blev vi två.
dagen då vi insåg att vi båda gillade varandra, den dagen då jag blev som mest lyckligast i hela mitt liv.
då du kom in i mitt liv.  det var som en början på något nytt.  som var så himla obeskrivligt bra 
när jag såg dig första gången på min fest så såg
jag en vääldigt söt kille.
med ett blygt ansikte, vi pratade inte så värst mycket men vi hade iaf lite kontakt.
dagen efter så rulla allt på som vanligt, vi hade ingen kontakt då men iaf.
jag drog på en fest dagen efter (alltså på lördagen) 
och jag hade inte ens en tanke om dig då, men sen gick det kanske tre dagar då jag får sms av en som jag inte visste vem det var, frågade såklart vem det var. och då sa du att du var marcus från festen, jag började tänka efter och till slut kom jag ihåg vem du var.  sen började vi skriva massa, sen gick det kanske två tre dag och vi bestämmde oss för att träffas.  

sen dess har vi varit med varandra, alltså i två månader och 7 dagar.
tiden kommer verkligen super fort, och mina känslor för dig blir bara starkare och starkare för varje
Dag som går. 
jag minns typ allt som igår. ♥ 

men du ska veta vad glad jag är för att ha dig i mitt liv.
vi vet båda två att vissa inte tycker om att vi är tillsammans, men vi skiter i de.
är dom våra vänner så ska dom acceptera det.  endel har svårt att acceptera fortfarande
men kan dom inte låta oss att vara tillsammans så kan dom skita i mig iaf.

det är jag som har valt det här och vad som känns bäst för mig, och inte dom.
jag älskar dig iaf hur mycket som helst min fina Marcus Rehn, du är ljuset i mitt liv.
du är världens bästa kan jag lova dig, är ingenting utan dig, allt jag hoppas på är att det förevigt är du & jag.

för folk inser inte hur lika vi är.  
och hur lycklig du verkligen gör mig, det absolut bästa är du min skatt.

den 29:e januari det var då det blev vi två. 
och när jag tänker tillbaka dit så blir jag bara mer o mer glad.

hoppas du inser hur mycket du betyder för mig gubben,
gör allt för att det alltid ska vara vi två tillsammans!♥




i will always love you my loverboy...  / din lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0