kallt.. burr..våren vart tog du vägen..?

deperestion på hög nivå. (stavning?)
aja.. det är både kallt och blåsigt, och det är halv duggigt i luften.
vart tog våren vägen? burr säger jag bara! :(

nåja.. går till halv tre idag, drygt.
efter skolan ska jag umgås med bästa sara
som det var ett himla bra tag sen.  uber najs rättare sagt :D
sen ska vi även träffa saknade anton och einar som var ett bra tag sen det med.
gud vilken bra dag endå, vänner är livets liv. hihiho ♥

ibland förstår jag mig inte på dig, vad är det som är inte är bra..?
jag älskar dig, men ibland är det svårt att förstå vad jag gjort eller hur du tänker.
vill bara kunna förstå dina tankar ibland, tänk vad bra det vore.


ne nu ska jag nörda facebook.
tjaarrå

jag älskar dig marcus rehn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0