I am number four.

♥♥Godmorgon :D
eller ja har varit vaken i en timme iaf.
blev sen ingång igår hehehoo 

jag lowisa och sara gick på bio 
vi såg i am number four :D
den var super bra!
efter filmen så gick vi till deed
och kolla vilka som var där, då träffa vi emelie
och lollo och massa fler.  vi chilla lite där
tills lowisa var tvungen att gå till bussen. 
sen när hon hade åkt hem 
så åkte jag och sara hem till mig
jag var tvungen att ladda mobilen en stund, 
sen drog vi upp på stan igen och flumma runt hoho. 
vi drog bort till deed igen, men det var typ inget kul folk där då
så vi drog bort och mötte emelie,pelle och kevin istället.
vi stod och snacka en bra stund, sen åkte dom hem med halv ett bussen.
och jag stod kvar själv som ett fån och vänta på min sega buss.

när jag kom hem så var jag så jävla trött
så det blev sängen direkt.  

och nu är det söndag.. 
vad händer idag? ingenting.. ska hitta på nå med mamma o henke
tror ja, innan jag åker till älskling. 
saknar honom massamassa!!♥♥

hoppas ni har haft en bra helg iaf :D
för det har jag haft.  det måste göras om, massa mys!
nu ska jag duscha och fixa mig lite, och packa.
bloggar nog mera senare eller imorgon.  

hoppas ni får en skön söndag :)
pusshej

btw, jag och saran tog massa söta bilder igår.
men måste lägga in dom i datorn först, innan ni kan få se dom.
men det kommer nån dag, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0