Fridaaay baby!

Äntliiigeen fredag finisar! :D
skönt va?! 

måste erkänna att veckan gått rätt fort endå. 
hihih, idag hade vi prov.. 
gick väl bra hoppas jag? 
kändes som det iaf, svarade både på hörförståelsen & läsförståelsen :D
inte likt mig, men får hoppas på att allt var rätt bara.  

Efter skolan var jag med sara en liten stund, sen blev det att 
åka hem till min moster och umgås med henne. 
vi käka kebab och kollade lite på tv & snacka och flumma som annars ;)
alltid lika trevligt med min fina moster.  en perfekt fredag kväll rättare sagt. 

och nu är jag hemma för en gångskull. 
i helgen är jag pojkväns "fri" eller vad man ska kalla det. 
rätt skönt det med, ibland behöver man vara ifrån varandra lite. 
fast måste erkänna att jag saknar hans mysiga kramar o pussar lite smått hihi (a)
men så är det ju att vara kär.. 

nåja, träffar honom på söndag kväll. 
mina planer för helgen är inte riktigt planerade än..

men imorgon har mina två fina tjejer sagt att vi kan gå på bio, och hur mysigt vore inte det?
annars har min pappa stor saknad efter mig. 
så vet inte riktigt om jag ska gå på bio eller åka hem till honom? svårt val. 
får se hur allt blir.  kanske hinner med båda? eller nja. 
finns ju en annan helg med.  hihi :D

nu ska jag prata lite med min fina vän lowisa, och dunka lite musik. 
och bara njuta av att få vara hemma för en gångskull :)
inte ofta jag är hemma längre känns det som.. 

aja skriver om en stund igen, ;)  puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0