En perfekt dag

Halloj :D
nyss hem kommen från en otroligt skön & solig dag!
visst har vädret varit u.n.d.e.r.b.a.r.t? :o
har grillat med min familj + pojkvännen.
riktigt mys har vi haft o många skratt precis som det ska vara hihi..
sen senare efter vi hade käkat och svalt maten så drog vi på prommenad 
till skogen och satte oss och gjorde en eld och satt där och snacka och mös!
kunde inte bli bättre, det här har jag saknat nå otroligt.. familjen<3
inte ofta man ser dom nu för tiden, (eftersom jag alltid håller hus hos min boyfriend)
aja, allt jag har att säga är bara att jag haft en guldvärd kväll.
och det tackar jag för.

nu ska jag kolla runt lite bloggar, och snacka med min lillskit till syrra ;)
skriver mer imorgon. Godnatt på er :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0